سیاست و بازاریابی
در سالن رودکی برج میلاد تهران برگزارشد
حضور فعال روابط عمومی منطقه 14 در سلسله برنامه‌های «بارش»
يکشنبه 31 ارديبهشت 1402 - 17:38:48
سیاست و بازاریابی - روابط عمومی شهرداری منطقه14در سلسله برنامه‌های «بارش» مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران که درسالن رودکی برج میلاد برگزارشد، با سایر مناطق به رقابت پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، نخستین برنامه ارتقاء روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران با عنوان «بارش» با هدف ایجاد انگیزه و رقابت بین همکاران و کشف استعدادهای جدید در حوزه ارتباطات با حضور روابط عمومی های مناطق22گانه برگزارشد.
در این برنامه که با حضور رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، تیم داوران متخصص متشکل از چهره‌های هنری و فرهنگی و رسانه ای برگزارشد، تیم روابط عمومی منطقه14با شعار تهران شهر تلاش و سرزندگی و در قالب تیم‌های پنج تا شش نفره و در جریان برنامه رفع چالش و با ارائه راهکار مناسب با سایر تیم های حاضر به رقابت پرداخت.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با بیان اینکه فرض ما بر این است که بین کارکنان شهرداری افراد توانمند و با تجربه‌ای وجود دارند که تحت رصد ما قرار نگرفته‌اند، یادآور شد: با برگزاری این سلسله نشست‌ها به دنبال این هستیم استعدادهایی را که از چشم دور بوده‌اند، کشف کنیم.
تیم روابط عمومی منطقه 14 در خصوص موضوع چالشی خود با عنوان «راه ندازی موزه شهرداری تهران برای نخستین بار پس از سالها در منطقه14» ایده و راهکار پیشنهادی و اجرایی را ارائه کرد.
همچنین با پایان این دوره از رقابت ها قرار بر این شد، هیات داوران سه تیم منتخب روابط عمومی ها را انتخاب و سلسله نشست های بارش استمرار یابد.
انتهای پیام/

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/694603/حضور-فعال-روابط-عمومی-منطقه-14-در--سلسله-برنامه‌های-«بارش»
بستن   چاپ