سیاست و بازاریابی
طراحي کمپين تبليغاتي
يکشنبه 8 مرداد 1396 - 5:57:42 PM
بازاريابي - مارکتينگ
بازاريابي سياسي - عنوان کتاب: طراحي کمپين تبليغاتي
نويسنده: جيم ايوري
مترجمان: شاهين ترکمن – آتنا مقدم
سال چاپ: 1395
تعداد صفحات: 300
انتشارات: سيته
چه حرفه‌اي باشيد و چه کارآفرين، اين کتاب به دردتان خواهد خورد. حتي به درد شما دانشجوها!
فقط کافي است با اصول ابتدايي تبليغات، رسانه و خلاقيت آشنايي داشته باشيد. اين کتاب يک چارچوب عملياتي مشروح به دستتان مي‌دهد تا با آن بتوانيد يک کمپين تبليغاتي بر مبناي برنامه بازاريابي بنويسيد. مسير خوبي پيش پاي شما مي‌گذارد که به باور صاحب‌نظران مسيري بسيار روشن و قابل اجراست. شايد تنها مسير ممکن نباشد، اما با شفافيت بالايي که دارد به خط‌مشي خردمندانه‌اي منتهي مي‌شود. همين امر موجب شده تا روش ارائه‌شده در اين کتاب را بتوان به سادگي با ديگر شکل‌ها و فلسفه‌هاي برنامه‌ريزي بازاريابي سازگار کرد.
اين نسخه، ويرايش چهارم کتاب است و کساني را هدف قرار داده که مي‌خواهند بدانند چطور مي‌توان بر مبناي استراتچي بازاريابي، يک کمپين تبليغاتي نوشت.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/433/طراحي-کمپين-تبليغاتي
بستن   چاپ