همکاری شبکه شاد با استارتاپها
پنجشنبه 31 شهريور 1401 - 09:30:01
|
|
سیاست و بازاریابی - دبیر ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری از حمایت از استارتآپهای حوزه دیجیتال برای ارائه خدمات در دوران کرونا خبر داد و گفت: ما علاوه بر اعطای تسهیلات به 300 استارتآپ ارائهدهنده خدمات به مردم در دوران شیوع کرونا، تسهیلاتی را برای استارتآپهای فعال در زمینه ارائه آموزش به دانشآموزان نابینا و ناشنوا در نظر گرفتیم تا در مهرماه بتوانند آمادهتر خدماتی را به این دسته از دانشآموزان ارائه دهند. مهدی محمدی در گفتوگو با «ایسنا» مهمترین اقدام ستاد توسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی از زمان شیوع ویروس کرونا را راهاندازی کمپین «کرونا پلاس» دانست و افزود: این کمپین، فراخوانی برای استارتآپهایی بوده است که در دوران شیوع کرونا میتوانستند سرویس و خدمتی به مردم ارائه دهند تا نیاز آنها را در زمان قرنطینه برطرف کنند. او فعالیت این استارتآپها را در حوزههایی چون «سلامت» و «آموزش» عنوان کرد و ادامه داد: «در این برنامه 600 استارتآپ شرکت کردند که پس از ارزیابی آنها، حدود 300 شرکت حائز شرایط لازم برای حمایت شناسایی شدند و از میان این 300 شرکت منتخب تعداد 200 شرکت استارتآپی موفق به دریافت تسهیلات 50 تا 150 میلیون تومانی معاونت علمی برای توسعه محصول یا توسعه بازار شدند. محمدی اضافه کرد: «به مابقی استارتآپهای منتخب، سوبسید 10 میلیون تومانی برای توسعه زیرساختها، استفاده از خدمات ابری یا زیرسرویسهای زیرساختی مانند سرور ارائه شد.» دبیر ستادتوسعه فناوریهای حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری با بیان اینکه درحالحاضر این برنامه درحال اجرا است، اضافه کرد: «اجرای این کمپین موجب میشود که 300 شرکت استارتآپی خدمات خود را برای ارائه در دوران پساکرونا، توسعه دهند.»
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/242821/همکاری-شبکه-شاد-با-استارتاپها
|