سیاست و بازاریابی
با مدل کلاسیک هیوندا به دل خاطرات بروید
چهارشنبه 19 آبان 1400 - 09:40:32
سیاست و بازاریابی - اکنون هیوندای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولید گرنجور یک نسخه ویژه از آن را معرفی کرده که در نوع خود بسیار متفاوت و جالب است.
عصر ایران : گرنجور یکی از محصولات موفق کمپانی هیوندای است که از سال 1986 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. هیوندای خودروی مذکور را در برخی بازار‌ها از جمله ایران، با نام آزرا روانه بازار کرده تا این سدان فول سایز پس از 6 نسل همچنان فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد.
اکنون هیوندای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تولید گرنجور یک نسخه ویژه از آن را معرفی کرده که در نوع خود بسیار متفاوت و جالب است.

سیاست و بازاریابی


گرنجور ویژه سالگرد که در واقع یک نمونه مفهومی است از طراحی جعبه‌ای محبوب دهه 80 میلادی استفاده می‌کند که این طراحی به شدت در کشور‌های شرق آسیا طی دوران مذکور محبوبیت داشت.

سیاست و بازاریابی


اما برخلاف این ظاهر کلاسیک، گرنجور مفهومی که خودروی کاملا مدرن است! در بخش چراغ‌های اصلی از گرافیک داخلی ال ایی دیی به سبک هیوندای آیونیک 5 استفاده شده است.

سیاست و بازاریابی


در قسمت داخل کابین کیفیت بسیار بالایی از پوشش چرم و پارچه مخمل در قسمت‌های مختلف را مشاهده می‌کنیم که این ترکیب لوکس با فناورانه‌های روز ترکیب شده است. نورپردازی مجللی و در عین حال خلاقانه‌ای نیز برای فضای داخلی کابین بویژه در قسمت داخلی درب‌ها و سقف ردیف عقب انجام شده است.

سیاست و بازاریابی


از فناورانه‌ها نیز باید به نمایشگر‌های دیجیتال یکپارچه سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره کرد. یک نمایشگر تبلتی نیز با بطور عمودی در قسمت بالای کنسول میانی نصب شده که برای دسترسی تنظیمات سیستم صوتی و تهویه استفاده می‌شود.

سیاست و بازاریابی


عناصر کرومی در قسمت‌های مختلف حس لوکس فضای کابین را افزایش داده اند. در کنسول اصلی جلو طراحی ماژولاری انجام شده که از جمله باید به محل ذخیره اشیا در کنسول اشاره کرد که برای طراحی از ساختار درپوش کلید‌های پیانو الهام گرفته شده و حالتی مخفی دارد.

سیاست و بازاریابی


سیستم صوتی نیز طراحی کلاسیک دارد که در قسمت بالای محفظه پیانویی قرار گرفته و طراحی کلاسیک دارد.
در بخش پیشرانه نیز از نمونه الکتریکی استفاده می‌شود که هنوز جزئیات آن منتشر نشده است.

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


نسل چهارم (از 2005 تا 2011) و نسل پنجم (از 2011 تا 2017) در خیابان‌های کشورمان حضور دارند.

سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی


سیاست و بازاریابی



http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/220792/با-مدل-کلاسیک-هیوندا-به-دل-خاطرات-بروید
بستن   چاپ