سیاست و بازاریابی - در این لیست، موفق شو بهترین نرم افزارهای بازاریابی و مدیریت کسب و کار را معرفی می کند. این لیست برای افرادی که به دنبال استریم لاین کردن فعالیت های حرفه ای خود، پیدا کردن مشتریان جدید و یا گسترش و بهبود ارتباطات داخلی مجموعهشان هستند، می تواند یک منبع بسیار عالی باشد. استفاده از نرم افزارهای بازاریابی یک روش آسان، ساده و بدون استرس برای انجام کارها محسوب می شوند. با پیشرفت تکنولوژی، بازاریابی هر روز آسان تر می شود. این امر به ویژه برای افرادی که از اپلیکیشن ها و تکنولوژی های مربوط به بازاریابی استفاده می کنند، صادق است. برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک، این اپلیکیشن ها می توانند مرز میان موفقیت و شکست را تعیین کنند.
امروزه، تکنولوژی با کمک اپلیکیشن ها به زندگی ما وارد شده است. برخی از نرم افزارهای بازاریابی کاربرد حرفهای دارند و برای صنایع خاصی طراحی شده اند. با این حال برخی از برنامه ها وجود دارند که کاربرد عمومیتری دارند. به منظور دریافت بهترین نتیجه و بازگشت سرمایه، بهتر است کسب و کارها بر روی آنها سرمایه گذاری کنند. امسال، امتحان کردن پرطرفدار ترین و بهترین نرم افزارهای بازاریابی و تجاری برای هر کسب و کاری یک باید محسوب می شود. این کار می تواند فرصت های بسیار زیادی را برای کسب و کارتان به همراه آورد.
اپلیکیشن Expensify
آیا به دنبال راهی ساده برای پیگیری هزینه های کارمندان خود هستید؟ صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند با استفاده از گزارش های مالی تهیه شده با کمک Expensify هزینه های مربوط به کارمندان خود را کنترل و پیگیری کنند. این اپلیکیشن یک برنامه شهودی است و به کاربر اجازه می دهد تا با وارد کردن متن ها، آیتم ها و تصاویر از رسیدهای پرداختی در این اپلیکیشن، آن ها را به یک گزارش مالی جامع تبدیل کند. در حالی که برخی دیگر از برنامه های حسابداری، ابزارهای قوی تری برای پیگیری تراکنش های مالی را برای کسب و کارهای بزرگ ارائه می دهند، Expensify می تواند برای یک کسب و کار کوچک انتخاب ایده آلی باشد. این برنامه به شما کمک می کند یک سیستم ردیابی تراکنش های مالی را با هزینه کم و برای تعداد محدودی از کارمندان خود پیاده سازی کنید.
اپلیکیشن InDinero
اگر برای کسب و کار خود به یک سیستم حسابداری گسترده تری نیاز دارید، InDinero می تواند ابزارهایی مشابه با Expensify را ارائه دهد. با این تفاوت که این اپلیکیشن از پشتیبانی در لحظه یک تیم از حسابداران خبره برخوردار است. این تیم پشتیبانی می تواند به عنوان تعمیمی از سازمان شما عمل کند. علاوه بر خدمات استاندارد پیگیری تراکنش ها و هزینه های مالی و تولید گزارش، InDinero می تواند پیش بینی های مالی را بر اساس داده های ورودی در اختیار شما قرار دهد.
اپلیکیشن Wave
Wave یک برنامه حسابداری همه جانبه است که می تواند به داده ها و اطلاعات مالی هر شرکتی به راحتی متصل شود. این اپلیکیشن انتخاب ایده آلی برای فری لنسرها و پیمانکاران مستقلی است. کسانی که به یک سیستم مقرون به صرفه برای پیگیری و ثبت هزینه ها و رسید های خود نیاز دارند. نسخه مجانی این اپلیکیشن بسیار کامل است. نسخه پرمیوم آن برای افرادی که می خواهند به شکل عمیق تری گزارشات و تراکنش های مالی خود را دنبال کنند و یا خدمات پیشرفته تری از حسابداری و دفترداری را تجربه کنند، مناسب می باشد.
اپلیکیشن Canva
اگر به دنبال روش هایی برای سرمایه گذاری در پروژه گرافیکی خود هستید، Canva اپلیکیشنی بصری است. canva می تواند الگوهای زیادی را در زمینه تولید محتوای تصویری با کمترین زحمت و هزینه، به شما ارائه کند. این نرم افزار مجانی است و شما میتوانید نسخه پرمیوم آن را نیز خریداری کنید. این نسخه شامل خرید حق امتیاز تصاویر از عکاسان و همچنین ابزار ویرایش تصاویر می باشد.
اپلیکیشن Mailchimp
کسب و کارهای کوچک در هر کجای دنیا، به منظور اتوماسیون سازی کمپین های بازاریابی و تبلیغات خود و آپدیت نگه داشتن مشتریانشان، به سیستم Mailchimp وابسته هستند. این سیستم همچنین دارای ابزارهای مدیریت کمپین های تبلیغاتی با هدف کنترل زمان، تقسیم بندی لیست ایمیل ها و سایر امکانات دیگر، نیز می باشد. این اپلیکیشن به راحتی می تواند با بسیاری از برنامه های تجارت الکترونیک سازگار شود. Mailchimp برای کسب و کارهایی با بودجه محدود و کم، انتخابی ایده آل است.
اپلیکیشن Asana
اپلیکیشن Asana یک برنامه مدیریت پروژه است و از یک صفحه اصلی برای متمرکز نگه داشتن اعضای تیم و آپدیت کردن پروژه های مختلف استفاده می کند. شما می توانید بر روی صفحه اصلی این اپلیکیشن پیام هایی ایجاد کنید. در خصوص ددلاین های مربوط به پروژه ها به اعضای تیم خود اطلاع دهید. همچنین به شکل بهینه ای فایل های مربوط به پروژه های مختلف را بر روی این صفحه مدیریت کنید. Asana یک اپلیکیشن مجانی است که امکان خرید نسخه پرمیوم آن نیز وجود دارد. این اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک که به دنبال ابزاری برای مدیریت پروژه های خود هستند، انتخاب ایده آلی محسوب می شود.
اپلیکیشن Fuze
بسیاری از شرکت ها دورکار هستند. اپلیکیشن Fuze می تواند انتخاب مناسبی برای برگزاری جلسات با تیم ها از طریق اینترنت باشد. مشابه با اپلیکیشن Skype، Fuze نیز امکان تماس های تصویری به اشتراک گذاری فایل و ادغام با سایر برنامه های سازمانی به شکل آسان را فراهم می کند.
اپلیکیشن PixFly
استفاده از این برنامه بازاریابی بسیار اسان است و به شما اجازه می دهد تا محتوایی که به اشتراک میگذارید، سندیکا و کانال های بازاریابی مختلف خود را با کمک چند کلیک ساده، مدیریت کنید. PixFly می تواند پست های شما در شبکه های اجتماعی را ردیابی کند و با تحلیل دقیق و عمیق محتواهای به اشتراک گذاشته شده و پست هایتان، میزان موفقیت شما در طول زمان را بسنجد.
اپلیکیشن Hootsuite
تصور کنید که می توانید تمام فعالیت های مرتبط به خود در شبکه های اجتماعی و ترافیک موتورهای جستجو را در یک صفحه پیگیری کنید. این امکانی است که Hootsuite برای شما فراهم می کند و صاحبان کسب و کارها می توانند با کمک این اپلیکیشن، نام تجاری خود را ردیابی کنند. همچنین می توانند پست های شبکه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنند و ترافیک وبسایت خود را تجزیه و تحلیل کنند. تمامی این موارد تنها در یک پلتفرم انجام می شود.
اپلیکیشن Trello
اگر شما به اپلیکیشن های مدیریت پروژه رایگان علاقه مند باشید، Trello می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این اپلیکیشن ابزارهای قدرتمندی را داراست. شما می توانید نسخه پرمیوم آن را نیز به راحتی تهیه کنید. Trello اپلیکیشنی منعطف است. صاحبان کسب و کار در رشته های مختلف صنعت می توانند از این اپلیکیشن برای مدیریت ددلاین ها، به اشتراک گذاری فایل ها و ایجاد ارتباط بصری مناسب با اعضای تیم در خصوص پروژه ها، استفاده کنند.
اپلیکیشن Monday
آیا به دنبال یک ابزار مدیریت تیم هستید؟ اپلیکیشن Monday امکان برنامه ریزی و پیگیری را به شکل بصری ارائه می کند. این اپلیکیشن همچنین با موبایل، سیستم های مدیریت پروژه مختلف و ابزارهای ردیابی بصری به خوبی سازگار است. استفاده از این اپلیکیشن می تواند بهره وری تیم را افزایش دهد. همچنین فضای زیادی را برای شخصی سازی پلتفرم و طراحی آن با توجه به نیاز های شخصی، ارائه می کند.
اپلیکیشن DocuSign
آیا تجارتی را متشکل از افراد مستقل و فری لنسرها رهبری و هدایت می کنید؟ اپلیکیشن DocuSign به شما کمک می کند تا فرایند امضا کردن مدارک را به شکل سریع و امن پیش ببرید. این اپلیکیشن برای آن دسته از کارمندان جدید که فرم هایشان در قالب 1099 – MISC است، کاربرد فراوانی دارد. با کمک این اپلیکیشن فرم ها و مدارک محرمانه، مانند قرارداد ها، نیازی به ذخیره شدن در قالب ایمیل یا فکس ندارند.
اپلیکیشن Time Doctor
بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک برای ردیابی ساعات کاری کارمندان خود، به دنبال راه حلی آسان و کاربردی هستند. اپلیکیشن Time Doctor به شما کمک می کند تا با استفاده از یک رابط کاربردی آسان و برخی ویژگی های مهم و اضافی با پرداخت 9.99 دلار در ماه، به هدف خود برسید. Time Doctor به کارفرمایان کمک می کند تا ساعات کاری کارمندان خود را دنبال کنند، به گزارش های مربوط دسترسی داشته باشند و از فرایند نظارت تصویر برداری کنند تا بهره وری کارفرمایان افزایش پیدا کند.
اپلیکیشن Slack
نرم افزار Slack یکی از برنامه های کاربردی برای بسیاری از سازمانهای بزرگ است. این برنامه بسیار مشابه سایر اپلیکیشن های محبوب ارتباطی و چت های گروهی مانند Discord است و به ابزارهای مورد نیاز کسب و کارها مجهز می باشد. Slack می تواند برای تداوم ارتباطات میان کارمندان مختلف و اعضای تیم مفید واقع شود و به کمک آن، بهره وری افراد نیز افزایش می یابد. بسیاری از صاحبان کسب و کار از این اپلیکیشن به عنوان ابزار برقراری ارتباط و همچنین یک سیستم مدیریت پروژه استفاده می کنند. Slack هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی ارائه می شود. امروزه یکی از برنامه های محبوب تجاری در جهان به حساب می آید.
اپلیکیشن Evernote
آیا به دنبال یک برنامه برای ردگیری تحقیقات، مهمترین اخبار و مقالات و پست های شبکه های اجتماعی هستید؟ Evernote تمام این موارد و بسیاری از ابزارهای مهم و کلیدی دیگر را در نسخه رایگان اپلیکیشن خود ارائه میدهد. Evernote را بسیاری به عنوان نسخه دیجیتال دفتر چرک نویس برای تحقیقات و یا یک دفتر خاطرات روزانه می دانند. نسخه پولی این اپلیکیشن تنها 12 دلار در ماه است و امکانات بیشتری، از جمله بارگذاری فایل ها و قابلیت کنترل بیشتر را ارائه می کند.
اپلیکیشن Pocket
Evernote برای ردیابی تحقیقات و یادداشت ها اپلیکیشن قدرتمندی است. اما Pocket می تواند کاربردهای مشابهی را در یک پلتفرم بهتر و کاربردی تر ارائه دهد. Pocket می تواند مقالات، ویدیو ها، پست های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را از طریق مرورگر شما ذخیره کند تا بعدا بتوانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. شما می توانید در حال افلاین نیز برخی از این موارد را دانلود کرده و مطالعه کنید.
اپلیکیشن Basecamp
آیا به یک سیستم مدیریت پروژه ساده و قدرتمند علاقه مند هستید؟ Basecamp می تواند دنبال کردن پروژه های فعلی، برنامه ریزی برای چت های گروهی با اعضای تیم و به اشتراک گذاری آسان و مطمئن فایل ها را برایتان فراهم کند. بر خلاف سایر اپلیکیشن های پولی مدیریت پروژه، قیمت های اپلیکیشن Basecamp به ازای هر پروژه (و نه به ازای هر کاربر) تغییر می کند. شما می توانید برای هر 15 پروژه قیمت 24 دلار در ماه را پرداخت کنید.یا اینکه با پرداخت 150 دلار در ماه، تعداد نامحدودی پروژه را زیر نظر داشته باشید.
اپلیکیشن Streak
امروزه مدیریت روابط با مشتریان به یکی از اصل های مهم و اساسی در کسب و کار تبدیل شده است. Streak می تواند با یکپارچه سازی خود با سایر اپلیکیشن های تجاری گوگل، خدمات اسان و مناسبی را در این راستا ارائه کند. تا پنج کاربر می توانند به صورت مجانی از خدمات Streak استفاده کنند. شما می توانید اپلیکیشن Streak را با توجه به رشد کسب و کار خود و همچنین برنامه های آینده سازمان طراحی کنید. برای بهره مند شدن از خدمات بیشتر این اپلیکیشن، نسخه پولی آن به ازای هر کابر 50 الی 99 دلار در ماه می باشد. Streak به شما این امکان را میدهد تا به صورت آسان و سریع مشتریان خود را ردیابی کنید. بدین شکل، روابط حرفه ای خود را همواره در بهترین و بالاترین سطح نگه دارید.
اپلیکیشن Insightly
همه صاحبان کسب و کارهای کوچک به راه حل های مبتنی بر فناوری نیاز دارند. Insightly می تواند یک پلتفرم فوق العاده برای مدیریت روابط با مشتریان باشد. این اپلیکیشن مجهز به امکاناتی مانند مدیریت پروژه برای کارمندان است. Insightly میتواند فعالیت های موجود در شبکه های اجتماعی را به خوبی پیگیری کند. همچنین اطلاعات مربوط به کسب و کار و مشتریان را برایتان مشخص کند.
اپلیکیشن Square
Square می تواند یک امتیاز بسیار بزرگ برای بسیاری از مشاغل کوچک در سراسر جهان باشد. این اپلیکیشن می تواند راه حل های پرداخت آسان، بدون نیاز به استفاده از نرم افزارهای فروش کامل، را فراهم کند. پس از ثبت نام، Square یک تراشه مربعی شکل را برایتان ارسال می کند. شما می توانید آن را در داخل تلفن همراهتان قرار دهید. این تراشه یک کارت خوان است و به شما این امکان را میدهد که تنها با حرکت کارت اعتباری در نزدیکی تلفن، در هر مکانی، خرید را انجام دهید.
اپلیکیشن Buffer
محتوای ویدیویی می تواند به شکل قابل قبولی، سرمایه گذاری شما را بازگرداند. اپلیکیشن Buffer امکان تنظیم زمان بارگذاری محتوای ویدیویی با ساعت های اوج بازدید را فراهم میکند. این برنامه همچنین میتواند به عنوان یک ابزار تحلیل داده های یکپارچه مورد استفاده قرار بگیرد تا با کمک و بر اساس داده های قبلی، بهترین زمان برای بارگذاری محتوای ویدیویی تخمین زده شود.
اپلیکیشن Tint
آیا تا به حال تصور کرده اید که تمامی مکالمات خود در شبکه های اجتماعی مختلف را در یک پلتفرم و به صورت یکجا بررسی کنید؟ نرم افزار Tint به شما این اجازه را می دهد تا محتوا را از تمام صفحه های خود در شبکه های اجتماعی مختلف استخراج کنید و آن ها را در یک پلتفرم واحد مشاهده کنید. با کمک این اپلیکیشن شما میتوانید تمام پست های خود در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر، سایت های وردپرس، صفحه Tumbler و یا انواع مختلف برنامه های تلفن همراه و صفحات اجتماعی را در یک پلتفرم مشاهده کنید.
اپلیکیشن BuzzSumo
بازاریابی مدرن نیازمند آگاهی مداوم از آخرین ترندهای روز دنیاست. BuzzSumo به شما کمک می کند تا آخرین موضوعات روز دنیا، هشتگ ها و محتواهای وایرال شده را به شکل آسان تری زیر نظر داشته باشید. این نرم افزار همچنین به شما کمک می کند تا ببینید جستجوی چه کلمات کلیدی به رقبای شما کمک کرده است تا شبکه های اجتماعی موفق تر عمل کنند.
اپلیکیشن Everyone Social
کسب و کارهای کوچک می توانند از پروفایل های شبکه های اجتماعی کارمندان خود به عنوان یک زاویه تجارت جدید استفاده کنند. در صورت تمایل کارمندان به حمایت از برند، شما می توانید با کمک Everyone Social محتوای مورد نظر را به طور همزمان، از طریق پروفایل های شبکه های اجتماعی آنها، به اشتراک بگذارید. با این کار، یک شبکه گسترده از مخاطبان در لحظه، محتوای به اشتراک گذاشته شده را می بینند.
اپلیکیشن Dynamic Signal
اگر اپلیکیشن Everyone Social چندان برای کسب و کار شما مناسب نیست، Dynamic Signal امکان انتشار آسان محتوای برند شده را برای شما فراهم می کند. با کمک این اپلیکیشن شما میتوانید محتوا و پست های تولید شده را برای کارمندان خود بفرستید تا آن را در صفحه های شخصی خود به اشتراک بگذارند. بدین شکل یک سیستم توزیع محتوای ارگانیک را شکل دهید. این روش می تواند نقطه شروع خوبی برای کسب و کارهای کوچک باشد.
برخی از اپلیکیشن های معرفی شده برای شرکت های تازه تاسیس یا در حال رشد مناسب هستند. در حالی که برخی دیگر می توانند تنها فروشگاه ها و سازمان هایی در مقیاس های بزرگ را پشتیبانی کنند. بسیاری از بزرگترین شرکت ها در آمریکا، اپلیکیشن های فوق را در روتین استاندارد فعالیت های خود وارد کرده اند. از سویی دیگر، صاحبان کسب و کار در صنایع مختلف در حال پیدا کردن راه های جدیدی هستند که بتوانند با تکیه بر تکنولوژی و نرم افزارهای بازاریابی، زمان و پول بیشتری را ذخیره کنند. این اپلیکیشن ها را امتحان کنید، شاید برخی از آن ها بتوانند به کسب و کار و حرفه شما نیز کمک کنند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/205488/بهترین-نرم-افزارهای-بازاریابی-در-سال-2021