مدیرکل بنیاد مازندران بر گفتمان با جامعه ایثارگری با نگاه حل مشکل تأکید کرد
بنیاد شهید و امور ایثارگران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران گفت: ارائه خدمت خوب در سایه گفتمان اتفاق میافتد و این روش در بنیاد مازندران در بخشهای مختلف خدمات رسانی حس میشود.
به گزارش ایثار، سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در ادامه پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری، امروز در محل کار خود به صورت چهره به چهره با خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مازندران در این دیدار درخواست ها و مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه خدمات رسانی را پس از بررسی، جهت رسیدگی و با اولویت به واحدهای مرتبط ارجاع داد.
کهنسال، پس از ملاقات عمومی با جامعه ایثارگری طی گفتگویی با بیان اینکه ارائه راهکار مناسب و کارگشایی شرط پاسخگویی به جامعه معزز ایثارگری است، اظهار کرد: برای حل مشکل خانوادهای معزز شهدا و ایثارگران نگاه ما این است موضوعاتی که از سوی این عزیزان مطرح میشود با رویکرد حل مسئله ببینیم و توان پاسخگویی را بالا ببریم، ارائه خدمت خوب در سایه گفتمان اتفاق میافتد و این روش در بنیاد مازندران در بخشهای مختلف خدمات رسانی حس میشود.
سعید کهنسال افزود: خانوادهای شهدا و ایثارگران با تمام بزرگواری و عزتمندی شان، افرادی قانع و کم توقع هستند، رضایتمندی توأم با تکریم و احترام نسبت به جامعه ایثارگری یک ارزش محسوب میشود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/770146/