جهان باز The Witcher 4 عمیقتر و درگیرکنندهتر خواهد بود
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / کارگردان روایی بازی مورد انتظار The Witcher 4 در مصاحبهای به توضیح در مورد جهان باز این اثر و ویژگیهای آن پرداخته است.
فیلیپ وبر (Phillipp Weber)، کارگردان روایی The Witcher 4، طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت VGC توضیح داد که CD Projekt RED به جای ارائه نقشه بزرگتر نسبت به The Witcher 3، ساخت یک جهان باز عمیقتر و همهجانبهتر را در اولویت خود قرار داده است.
این توسعهدهنده در این خصوص اظهار داشت:
جهان باز لزوماً نیازی به بزرگتر بودن ندارد، اما این جهان میتواند عمیقتر، غوطهورتر و سیستماتیکتر باشد. من فکر میکنم این چیزی است که دیدن آن واقعاً هیجانانگیز به نظر میرسد.
Małgorzata Mitręga، تهیهکننده اجرایی بازی، در این باره افزود که اگرچه The Witcher 4 مطمئناً یک تجربه قابل توجه خواهد بود، اما تمرکز استودیو بیشتر روی جاهطلبی و غوطهوری است.
میتوانم بگویم ساختن یک ویژگی برای بازی به معنای ساختن بهترین ویژگی نیست، بلکه ارئه بهترین ویژگی در زمانی است که در اختیار دارید. این موضوع بیشتر به جاهطلبی مربوط میشود که محتوای پیچیده و همه جانبهای در جریان است و لزوما به اندازه و مقیاس ارتباطی ندارد. البته The Witcher 4 یک اثر اکشن نقشآفرینی تکنفره و جهان باز محسوب میشود که قرار است بزرگ باشد.
وبر در پایان صحبتهای خود گفت اطمینان از اینکه بازی به طور مداوم محتوای معنادار و جالب را بدون احساس تکراری ارائه میکند، باعث میشود که حس بیش از حد بزرگ بودن را نداشته باشد.
ما همیشه میگوییم هر کاری که میخواهیم انجام دهیم، باید معنادار و جالب باشد. زمانی که شروع به تکرار چیزهایی کنیم، فکر میکنم این نشان میدهد که آن اثر بیش از حد بزرگ است.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/766510/