کسب نشان زرین نوآوری توسط بیمه دی
بیمه دی
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، موفق به کسب نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوششهای بیمه شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزههای بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، شرکت بیمه دی توانست نشان زرین نوآوری و خلاقیت در طراحی پوششهای بیمه را به خود اختصاص دهد.
احمد صفرزاده معاون فنی بیمه دی ضمن دریافت این لوح گفت: این شرکت همواره تلاش کرده با شناسایی نیازهای بیمهای جامعه و طراحی محصولات متنوع، ضمن پاسخگویی شایسته به نیاز مشتریان، در ارایه خدمات نوین و برتر بیمهای پیشرو و پیشگام صنعت بیمه باشد.
وی افزود: طراحی و ارایه محصولات مختلف در حوزههای درمان بنگاههای کوچک و متوسط، طرح بیمه ماهواره، طرح جامع بیمه سدها و نیروگاهها، طرح بیمه زندگی بهادار، مستمری پیشامد، بیمه عمر پژواک، بیمه زندگی متصل به بازار مسکن و بیمه مسئولیت انفرادی از جمله محصولاتی هستند که از سوی بیمه دی و در راستای مشتریمداری به ملت شریف ایران عرضه شده است.
صفرزاده بیان کرد: امروزه توسعه ضریب نفوذ بیمه در گرو کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب مدنظر آنان است و شرکتهای بیمه باید رویکرد خود را از رقابت در قیمت خدمات و ارائه نرخ و شرایط غیرحرفهای به رقابت در ارتقا کیفیت خدمات بیمهای و کسب رضایت مشتریان و بیمهگذاران که موجب اقبال آحاد مردم در استفاده از خدمات و پوششهای بیمهای خواهد بود، تغییر دهند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/764115/