سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای و جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای و جانبازان
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدای والامقام و جانبازان متوفی در شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کرد و پای درد دل آنان نشست.

به گزارش ایثار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه منوچهر هرمز پور،علی سینا خردمند مسئول دفتر،سالاری رئیس بنیاد بهمیی وجمعی از مسئولان شهرستانی در سفر به بهمئی با خانواده شهدای والامقام و برخی از جانبازان متوفی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و پای درد دل آنان نشست.
این دیدارها همزمان با سالروز حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به شهادت رسیدن دو تن از هم استانی های ما در شهرستان بهمئی ، شهیدان والامقام هوشنگ و اُمید خوب انجام شد.
مدیر کل بنیاد شهید و اُمور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ها شهدا را چراغ هدایت دانست و بر ادامه راه آنان تاکید کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان کسب فیض و ادای دین به مقام والای شهداست و به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده معظم شهدا و جانبازان تشکر می کنم و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.
حجت الاسلام خرم روز، تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگران به ویژه پدران و مادران شهدا را وظیفه همگان به ویژه مسئولان دانست و افزود: شهدا و ایثارگران با تقدیم جانشان، مسیر پربرکت اسلام ناب محمدی ، تحت امر ولایت فقیه در نظام اسلامی را نورانی کردند و اکنون تداوم این مسیر نیازمند دعای خیر پدران و مادران آن عزیزان است تا انقلاب اسلامی شکوفاتر و دشمنان مایوس‌تر شوند.
وی: یکی از مهمترین خواست شهدا را هموار کردن مسیر توسعه کشور با علم و دانش دانست و بر استمرار در این مسیر تاکید کرد و گفت: نمونه این مقاومت و از خودگذشتگی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم بیش از 10 هزار و 750 جانباز است که 7 هزار و 140 نفر آن‌ها ، جانباز زیر 25 درصد هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و اُمور ایثارگران استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هزار و 892 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است و 317 نفر از رزمندگان این استان نیز آزاده هستند.
حجت الاسلام خرم روز ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار ایستاده است و در ادامه باید ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنان برای نسل جوان تبیین شود.
وی در این دیدار شهدا را مظهر استقامت و پایداری در دفاع از حق و عدالت و مبارزه با استکبار دانست و بر ضرورت پاسداشت و تداوم راهشان تاکید کرد.
خانواده شهدا و جانبازان در شهرستان بهمئی از تلاش های حجت الاسلام خرم روز مدیرکل بنیاد شهید و اُمور ایثارگران استان قدردانی کردند و به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار پیگیری این موضوعات شدند.
در این دیدارها مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام این شهرستان و جانبازان متوفی با اهدای لوحی قدردانی کرد.
حجت الاسلام خرم روز مدیر کل بنیاد شهید و اُمور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با خانواده محترم شهیدان هوشنگ و امید خوب، خانواده محترم شهید کرمعلی چامی نژاد ، خانواده محترم شهید خدا خواست جلویزی نژاد، خانواده محترم جانباز محمد صالح محسن نژاد، خانواده محترم جانباز خنجر راغ نژاد و خانواده محترم شهید چندکاری برادر جانباز نصرالله یزدان دوست دیدار و گفتگو کردند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/759086/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاربران ویندوز 11 حالا می‌توانند عملکرد کلید کوپایلت را تغییر دهند

واکسن سرطان، رشد تومورها را در مراحل اولیه متوقف کرد

اپل در یک پرونده نقض پتنت جدید توانست ماسیمو را شکست دهد

هارد دیسک SSD 990 PRO سامسونگ را تماشا کنید

افزایش شانس بقای بیماران تحت پیوند مغز استخوان با داروی ایرانی سلول‌درمانی

برترین استارت‌آپ‌های حوزه فناوری نانو تقدیر می‌شوند

ربات انسان‌نمای ناسا با فضاپیمایش ملاقات کرد

تولید واژینوسکوپ نانویی دامپزشکی برای افزایش سرعت و دقت در لقاح مصنوعی

سفر مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مدیرکل مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد به استان مرکزی

جانبازان شیمیایی در کنفرانس (OPCW) شرکت می‌کنند

بازسازی 1200 تصویر شهید استان قزوین با استفاده از هوش‌مصنوعی

هوش مصنوعی Claude حالا می‌تواند کد بنویسد و اجرا کند

آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور

دوربین 324 مگاپیکسلی گلکسی S26 اولترا سامسونگ رقابت را به سطح جدیدی خواهد برد

کوچکترین باتری زیستی لیتیومی جهان برای ایمپلنت‌ها ساخته شد

11 خودروی خودران فینالیست به مصاف هم می‌روند

عکس‌های جدیدی از ردپای غبارآلود یک دنباله‌دار

سفر مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد به استان مرکزی

پیکر شهید دکتر «علی حیدری» در حرم امام خمینی(ره) آرام گرفت

پاسخگویی سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی به تماس‌های ایثارگران در «سامد»

مسابقات ماهیگیری جانبازان نخاعی و قطع عضو کشور در رامسر مازندران برگزار شد

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران