سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

اپل و گلدمن ساکس 90 میلیون دلار جریمه شدند نکات خواندني

اپل و گلدمن ساکس 90 میلیون دلار جریمه شدند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومیت / کمیسیون حفاظت مالی مصرف‌کنندگان ایالات متحده شرکت‌های اپل و گلدمن ساکس را به‌دلیل مشکلات مرتبط با کارت اعتباری اپل، 90 میلیون دلار جریمه کرد.
بنابر بیانیه رسمی کمیسیون حفاظت مالی مصرف‌کنندگان ایالات متحده (CFPB)، شرکت‌های اپل و گلدمن ساکس به‌دلیل مدیریت‌ نادرست در سامان‌دهی تراکنش‌های اشتباه و تبلیغ اطلاعات اشتباه درباره گزینه‌های مرتبط با طرح‌های خرید بدون بهره جریمه شده‌اند.
کمیسیون حفاظت مالی مصرف‌کنندگان ایالات متحده بیان کرد که مجموع جریمه‌ها به حدود 90 میلیون دلار می‌رسد که شامل 25 میلیون دلار برای اپل و 45 میلیون دلار برای گلدمن ساکس است. ناگفته نماند شرکت چندملیتی مالی گلدمن ساکس باید 19٫8 میلیون دلار دیگر نیز به مشتریان متضرر کارت اعتباری اپل پرداخت کند.

سیاست و بازاریابی


کمیسیون حفاظت مالی مصرف‌کنندگان ایالات متحده پس از بررسی دقیق پرونده کارت اعتباری اپل به این نتیجه رسید که تبلیغات کارت اعتباری کوپرتینویی‌ها به‌گونه‌ای بوده که مشتریان به این باور رسیده بودند که در‌صورت خرید محصولات اپل با استفاده از این کارت، به‌طور خودکار از پرداخت بهره معاف خواهند بود؛ اما در عمل، بسیاری از مشتریان متوجه شدند که به آن‌ها بهره تعلق‌گرفته است.
در مثالی دیگر، مشتریانی که در تراکنش‌های خود با مشکل مواجه می‌شدند، در فرایند رسیدگی به مشکل به‌وجود‌آمده پاسخ و راهنمایی مناسبی دریافت نمی‌کردند و حتی در نمونه‌ای پول مشتری به‌طور اشتباهی برای حساب دیگری ریخته شد. به‌طور‌کلی، ناهماهنگی در پاسخ‌دادن به مشتریان متضرر و ناتوانی در حل مشکلات مالی کارت اعتباری اپل، از عوامل مهم این جریمه بیان شده است.
باوجود این مشکلات، به‌نظر می‌رسد که اپل همچنان به توسعه و بهبود خدمات مالی مرتبط با کارت خود متعهد است. این شرکت قصد دارد با اعمال تغییرات لازم و افزایش شفافیت در ارائه خدمات، تجربه‌ای بهتر و مطمئن‌تر برای کاربران خود فراهم کند. همچنین، اپل به‌دنبال همکاری با CFPB و دیگر نهادهای نظارتی برای ایجاد اطمینان سازمان‌های مربوطه است.
پرونده تخلفات اپل و گلدمن ساکس در ارتباط با کارت اعتباری اپل، زنگ‌خطر برای شرکت‌های بزرگ فناوری است که به‌دنبال گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مالی هستند. این شرکت‌ها باید به‌طور جدی به مقررات مصرف‌کننده پایبند باشند و از منافع مشتریان خود محافظت کنند. درمقابل، مصرف‌کنندگان نیز باید آگاهی خود را درباره خدمات مالی افزایش دهند تا دچار آسیب‌های مالی نشوند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758901/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شغل دوم تیم کوک، مدیرعامل محبوب اپل: کمک به تحول نایکی

مشخصات کامل شیائومی 15 پیش از معرفی رسمی افشا شد

گوشی اقتصادی ردمی A4 5G با اسنپدراگون 4s نسل 2 معرفی شد

قطار نمایشگاه فولاد، در جزیره کیش به راه افتاد

آنر مجیک 7 با اسنپدراگون 8 الیت از راه می‌رسد

ویدیوی جذاب از اجرای بازی Grid Legends روی پردازنده Snapdragon 8 Elite

تاثیر آلودگی ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی جهان بر افزایش مرگ‌ومیرها

تحقیقات علمی درباره شخصیت عطرها

نیم قرن پیش انسان به ماه رفت / چرا باید حرف ناسا را باور کنیم؟

این هدست مخصوص می‌تواند به درمان افسردگی در خانه کمک کند

ربات چینی رکورد پرش ایستاده را شکست

پردازنده‌های دسکتاپ AMD رایزن 9000 X3D در 17 آبان معرفی می‌شوند

دیده شدن نشانه‌ حیات در مریخ

جنگ 34 غول رباتی جنگجو در رقابت‌های المپیکی

وال‌استریت ژورنال و نیویورک‌پست از شرکت هوش مصنوعی Perplexity به‌اتهام نقض کپی‌رایت شکایت کردند

بومی‌سازی الکترود سنجش اسیدیته با یک دهم قیمت نمونه مشابه خارجی

عملکرد خیره‌کننده هوش مصنوعی ادوبی

دیدار عمومی مدیرکل بنیاد مازندران با جامعه ایثارگری

دیدار نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت الله علم‌الهدی

کیفیت نمایشگر آیفون 16 اپل از گلکسی A35 سامسونگ پایین‌تر است

دیجی‌کالا: درگاه‌های پرداخت اینترنتی ما مسدود شده است؛ اینماد فعال شد

اینستاگرام و فیسبوک با فناوری تشخیص چهره به مبارزه با تبلیغات جعلی می‌روند