ایکس ابزار جدید Radar را برای تحلیل موضوعات ترند معرفی کرد
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / ایکس که پس از اعلام تغییر قابلیت بلاک کاربران با افزایش تعداد کاربران بلواسکای، شبکه اجتماعی رقیب خود روبهرو شده بود، ابزار جدیدی با نام «Radar» برای مشترکان پریمیوم خود معرفی کرده است. رادار میتواند ترندها یا گرایههای این شبکه اجتماعی را برای کاربران تحلیل کند سپس آمار و اطلاعات آنها را نمایش دهد.
همانطور که حساب ایکس توضیح میدهد، این ابزار قبلاً با عنوان Insights شناخته میشد و ابتدا برای سازمانهای تأییدشده (کسبوکارها) ارائه میشد. با کمک این ابزار، کسبوکارها میتوانستند موضوعات و ترندهای ایکس را دنبال کنند. حالا با Radar کاربران پریمیوم X میتوانند کلمات کلیدی خاصی را تجزیهوتحلیل کنند و فعالیت ترند خاصی را با نمودارها مشاهده کنند.
تحلیل موضوعات ترند در ایکس با ابزار جدید Radar
طبق گزارش تککرانچ، Radar همچنین میتواند حجم و سرعت انتشار مکالمات مربوط به موضوعی خاص را طی زمان ردیابی کند. با کمک این ویژگی، بازاریابان میتوانند روندهای ایکس را سریعتر و بهتر درک کنند و درباره بهترین زمان ممکن برای ارسال پستهای خود برنامهریزی کنند.
ابزار تحلیل ترند ایکس از دوشنبه برای مشترکان طرح پریمیوم پلاس این سرویس عرضه خواهد شد. این طرح اشتراکی که ویژگیهای دیگری مانند تیک تأیید، امکان ویرایش پستها و حذف تبلیغات را دارد، با پرداخت 16 دلار در ماه یا 168 دلار در سال در دسترس است.
ایکس همچنین در پست خود اعلام کرده Radar ابتدا بهعنوان نسخهای اولیه منتشر خواهد شد سپس بهروزرسانیهای بیشتری برای آن منتشر میشود. علاوهبراین، ابتدا مشترکان منتخب به آن دسترسی خواهند داشت تا احتمالاً این شرکت بتواند بازخورد کاربران اولیه به آن را دریافت کند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758879/