سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گلکسی S25 اولترا احتمالاً در این چهار رنگ عرضه می‌شود نکات خواندني

گلکسی S25 اولترا احتمالاً در این چهار رنگ عرضه می‌شود
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومیت / طبق گزارشی جدید، گوشی پرچمدار گلکسی S25 اولترا حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد که چند رنگ آن مشابه نسل قبل خواهد بود.
با نزدیک‌شدن به رویداد معرفی سری گلکسی S25 سامسونگ که برای اوایل سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده، جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود و اکنون رنگ‌بندی گلکسی S25 اولترا لو رفته است.
طبق ادعای افشاگر مطرح دنیای فناوری Ice Universe، گلکسی S25 اولترا در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و تیتانیومی عرضه خواهد شد. البته این موارد فقط رنگ‌های استاندارد هستند و سامسونگ احتمالاً رنگ‌های خاص را ازطریق وب‌سایت خود به‌فروش برساند.

رنگ‌های مشکی، آبی و تیتانیومی شبیه به رنگ‌های کنونی گلکسی S24 اولترا به‌نظر می‌رسند، اما رنگ سبز گزینه‌ی جدیدی به‌شمار می‌رود. هنوز نمی‌دانیم سامسونگ از سایه‌‌ی روشن یا تیره برای رنگ سبز استفاده خواهد کرد، اما استفاده از رنگ سبز تیره‌تر می‌تواند جذاب باشد.
اگر رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا دقیق باشند، سامسونگ تصمیم دارد از گوشه‌های خمیده در پرچمدار جدید خود استفاده کند که این امر باعث می‌شود دستگاه مذکور راحت‌تر در دست قرار بگیرد. گوشی سامسونگ مثل مدل‌های قبلی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره خواهد برد و فریم تیتانیومی آن نیز مقاومت بیشتری در برابر ضربه خواهد داشت.
از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار گلکسی S25 اولترا می‌توان به نمایشگر 6٫8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح QHD Plus، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10 Plus اشاره کرد. برای کاهش بازتاب نور و افزایش خوانایی محتوا نیز به‌احتمال زیاد پوششی از جنس گوریلاگلس ویکتوس پلاس روی نمایشگر این گوشی استفاده خواهد شد. همچنین زیر صفحه‌نمایش دستگاه مذکور شاهد حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهیم بود.
قلب تپنده‌ی گلکسی S25 اولترا احتمالاً تراشه‌ی اسنپدراگون 8 الیت خواهد بود و در کنار آن از 12 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 15 را به‌همراه رابط کاربری One UI 7.1 اجرا و حداقل تا 7 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758572/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدیرعامل سابق اوپن‌ای‌آی استارتاپ خود را تاسیس می‌کند

شناسایی هواپیماهای رادارگریز F-22 با رادار ارزان‌قیمت توسط چین

ربات انسان‌نمای چینی در کنار کارگران خودروسازی

ماساچوست اینستاگرام را متهم به معتاد کردن نوجوانان کرد

مجهز شدن بانک مرکزی به محصول ایرانی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی امضای جعلی

تولید مداوم برق از آب شور دریا

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران به روز است

درخواست 380 جانباز استان کرمانشاه در کمیسیون پزشکی بررسی شد

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

وقایع FBC: Firebreak بعد از بازی Control اتفاق می‌افتد

موفقیت زهر عنکبوت در درمان آسیب‌های حمله قلبی!

نسخه نهایی اپلیکیشن انویدیا به همراه سری RTX 50 منتشر می‌شود

سیاهچاله‌ای در حال تکه‌تکه کردن یک ستاره رصد شد

شروع ضعیف Unknown 9 Awakening روی استیم

توسعه ریزشبکه هوشمند برق در کشور

سازنده Dave the Diver قصد گسترش این آی‌پی را دارد

طراحی و بومی سازی دستگاه ثبت علائم قلب

شهدا هموارکنندگان مسیر انقلاب و روشنایی‌بخش ایران هستند/ توسل به خون شهدا و تاسی به رهنمودهای امامین انقلاب، عامل اقتدار کشور است

آیا سامسونگ درباره پردازنده گلکسی S25 تصمیم نهایی را گرفته است؟

لپ‌تاپ میان‌رده 2024 اینفینیکس با نمایشگر اولد و پردازنده نسل 13 معرفی شد

رشد 20 درصدی فروش آیفون‌های جدید در چین؛ گوشی‌های اپل پرقدرت ظاهر شدند

کوالکام تولید کیت توسعه مجهز به تراشه اسنپدراگون ایکس الیت خود را متوقف کرد