سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بازی Cronos: The New Dawn در دو دوره‌ی زمانی جریان دارد نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومجی / توسعه دهندگان استودیوی Bloober Team در مصاحبه اخیر خود با Xbox Wire جزئیات بیشتری را از داستان بازی جدید خود به نام Cronos: The New Dawn منتشر کردند.
استودیوی بلوبر تیم بلافاصله بعد از اتمام کار خود روی پروژه ریمیک بازی Silent Hill 2 که تا این لحظه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است، در جریان رویداد Xbox Partner Preview پروژه جدید خود را معرفی کرد. این بازی که Cronos: The New Dawn نام دارد، یک بازی سوم شخص و در سبک بقا است که در تریلر رونمایی آن، یک شخص زره پوش را درحال جنگیدن با هیولاهای وحشتناک مشاهده می‌کنیم.
حالا و براساس جزئیات جدیدی که از داستان این بازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که در این بازی با سفر در زمان سرو کار خواهیم داشت. وبسایت Gamingbolt به نقل از پادکست Xbox Wire در اینباره می‌نویسد: این بازی یک «مسیر جدید» را برای بلوبر تیم ترسیم خواهد کرد. Cronos در دو خط زمانی جریان دارد که یکی از آن‌ها در دوران لهستان کمونیستی در دهه 1980 و دیگری به یک دوره پساآخرالزمانی در آینده مربوط می‌شود که بعد از واقعه‌ی The Change جهان را به مخروبه‌ای تبدیل کرده است.

براساس توضیحاتی که در صفحه استیم این بازی درج شده است، بازیکنان با کنترل Traveler for the Collective می‌توانند از دوره‌ی پساآخرالزمانی آینده به دهه 1980 برگردند و طی مأموریت‌هایی برای یافتن یک سری اشخاص مهم در گذشته تلاش کنند تا با استخراج جوهره‌ی آن‌ها، بتوانند آن‌ها را به آینده بیاورند؛ این می‌تواند توضیحی برای اتفاقاتی که برای پیرزن تریلر معرفی بازی افتاد باشد. دشمنان بازی از «بازمانده‌های انسانی» به وجود آمدند و بازیکنان باید در نبرد برای زنده ماندن، سریعا تصمیم بگیرند.
بازی Cronos: The New Dawn برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است. پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر این بازی را دریافت خواهند کرد. همچنین استودیو Bloober Team ناشر این بازی است و احتمالا این اثر همان پروژه موسوم به Project C است که Private Division پیش از تعطیلی با عرضه‌ی آن موافقت کرده بود.
در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758561/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت بیمه تکمیلی ایثارگران به روز است

درخواست 380 جانباز استان کرمانشاه در کمیسیون پزشکی بررسی شد

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

وقایع FBC: Firebreak بعد از بازی Control اتفاق می‌افتد

موفقیت زهر عنکبوت در درمان آسیب‌های حمله قلبی!

نسخه نهایی اپلیکیشن انویدیا به همراه سری RTX 50 منتشر می‌شود

سیاهچاله‌ای در حال تکه‌تکه کردن یک ستاره رصد شد

شروع ضعیف Unknown 9 Awakening روی استیم

توسعه ریزشبکه هوشمند برق در کشور

سازنده Dave the Diver قصد گسترش این آی‌پی را دارد

طراحی و بومی سازی دستگاه ثبت علائم قلب

شهدا هموارکنندگان مسیر انقلاب و روشنایی‌بخش ایران هستند/ توسل به خون شهدا و تاسی به رهنمودهای امامین انقلاب، عامل اقتدار کشور است

آیا سامسونگ درباره پردازنده گلکسی S25 تصمیم نهایی را گرفته است؟

لپ‌تاپ میان‌رده 2024 اینفینیکس با نمایشگر اولد و پردازنده نسل 13 معرفی شد

رشد 20 درصدی فروش آیفون‌های جدید در چین؛ گوشی‌های اپل پرقدرت ظاهر شدند

کوالکام تولید کیت توسعه مجهز به تراشه اسنپدراگون ایکس الیت خود را متوقف کرد

دویدن ربات با سرعت 12 کیلومتر بر ساعت در صحرا

احتمال تأمین تراشه برای هواوی؛ دولت آمریکا روی شرکت TSMC تحقیق می‌کند

صحنه آهسته ی فرودِ Super heavy booster

جعبه‌گشایی گوشی ریلمی GT7 Pro در زیر آب!

رگ‌یاب 3 بعدی ساخته شد

کاوشگر کلیپر ناسا به فضا پرتاب شد