سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ناامیدی بزرگی به نام همستر کامبت نکات خواندني

ناامیدی بزرگی به نام همستر کامبت
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - سخت افزار / همانطور که می‌دانید Hamster Kombat بالاخره در صرافی‌ها لیست شد. اما قیمت آن موجب ناامیدی کاربران همستر کامبت شده است. با ما همراه باشید تا جزییاتی از قیمت همستر کامبت و ناامیدی کاربران را در اختیارتان قرار دهیم.
قیمت همستر کامبت و ناامیدی کاربران
قیمت توکن همستر کامبت در ابتدا کمتر از یک سنت (یک‌صدم دلار) یا به قولی 600 هزار تومان به ازای هر 1000 توکن بود. این ارزش‌گذاری موجب نارضایتی کاربران زیادی شد و بسیاری از کاربران، کانال‌های همستر کامبت را بلاک کردند و در نهایت این نارضایتی‌ها و فروش همگانی توکن‌های HMSTR باعث شد تا ارزش همستر لحظه به لحظه تا بیش از 40 درصد کاهش یابد.
این بازی که توانسته بود در مدت زمان کوتاهی، 300 میلیون کاربر را از سراسر جهان (به خصوص ایران) جذب کند در نهایت از چشم همگان افتاد و نتوانست رضایت‌‌مندی کاربران را حفظ کند. همستر کامبت جزو بازی‌هایی بود که کاربران ایرانی نیز به آن چشم دوخته بودند و امید داشتند که با لیست شدن آن به سود خوبی دست پیدا کنند. اما پس از قیمت‌گذاری و لیست شدن، همه‌ی کاربران از ارزش آن متعجب شدند و این قیمت‌ها چیزی نبود که مردم انتظار داشتند. تاکنون بیش از 60 میلیارد توکن بین 131 میلیون کاربر توزیع شده و هیچ سود چشم‌گیری برای کاربران نداشته است.

بسیاری از مردم برای سرگرمی و بازی به سراغ همستر رفتند و بسیاری دیگر به عنوان کسب درآمد و برای دریافت سود، وقت زیادی را در این بازی صرف کردند اما در نهایت به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند و این باعث دلسردی کاربران زیادی شد. البته بستر شوخی در مورد همستر کامبت از ابتدا باز بود و بسیاری از کاربران در مورد سوددهی این بازی از همان ابتدا شوخی می‌کردند و این نظرات طنز پس از لیست شدن همستر نیز ادامه داشته و دارد.
در این شرایط که توکن‌های HMSTR بسیار بی‌ارزش هستند، برخی از کاربران تصمیم گرفتند تا توکن‌های خود را نگه‌دارند تا زمانی که ارزش بالاتری پیدا کند و بتوانند سود بهتری بدست آورند. به طور کلی آینده‌ی مشخصی برای همستر کامبت وجود ندارد و نمی‌توان به طور دقیق پیش‌بینی که چه بر سر آن خواهد آمد. البته بد نیست به این نکته اشاره کنیم که اگر نارضایتی کاربران نسبت به HMSTR ادامه یابد، این توکن لحظه به لحظه بی‌ارزش‌تر خواهد شد.
هدف بازی همستر کامبت
به طور کلی تیم همستر کامبت و شرکت تلگرام از ابتدا اعلام کرده بودند که هدف از ارائه‌ی اینگونه بازی‌ها، آموزش و آشنایی مردم با رمزارز و خرید و فروش در این حوزه است. در نتیجه شاید بهتر بود کاربران انتظارات خود را پایین بیاورند و به چشم یک بازی سرگرم‌کننده به آن نگاه کنند. در این میان برخی معتقدند که این بازی تنها سودی که داشت این بود که توانست میلیون‌ها کاربر را برای شبکه‌های اجتماعی Hamster Kombat به ارمغان آورد که می‌توان به 37.5 میلیون سابسکرایبر یوتیوب یا 17.2 میلیون فالوور اینستاگرام و بیش از 14 میلیون کاربر توییتر اشاره کرد.
طبق شرایط پیش آمده پیش‌بینی می‌شود که مردم به بازی‌هایی از این دست بی‌اعتماد شده باشند و دیگر به سراغ این بازی‌های مبتنی برای تلگرام برای کسب سود نروند. نظر شما در این زمینه چیست؟
آیا شما تجربه‌ی بازی همستر کامبت را داشته‌اید؟ چقدر از این بازی سود کردید و آیا ارزش‌گذاری توکن HMSTR برایتان رضایت‌بخش بود؟ در نهایت سوال اصلی این است که آیا انتظار برای بدست آوردن سود بالا از یک بازی درست است؟ نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/757225/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شیائومی 15 اولترا در خارج از بازار چین هم عرضه می‌شود؛ رؤیت در وب‌سایت رگولاتوری روسی

بازی/ ONE PIECE TREASURE CRUISE-RPG؛ ماجراجویی برای یافتن گنج

این گجت کوچک یک محافظ برق کارآمد برای کارت گرافیک شماست

گلکسی S25 اولترا با رم 16 گیگابایتی راهی بازار می‌شود

بازی Death Stranding 2 حالت عکاسی دیوانه‌واری دارد

تریلر جدیدی از بازی Indiana Jones and the Great Circle در مراسم TGS 2024 رونمایی شد

تریلر جدید بازی 63 Days را تماشا کنید

مقایسه دوربین گوشی‌‌های گلکسی S23 FE و گلکسی S24 FE

برگزاری جلسه هم اندیشی بانکهای عامل خود اشتغالی مازندران

کاویار نسخه ویژه هواوی میت XT را با بدنه‌ای از جنس طلای 24 عیار و قیمت 14 هزار دلار معرفی کرد

نخستین دستگاه‌ها آپدیت اندروید 15 را دریافت کردند؛ گوشی‌هایی که پیکسل و گلکسی نیستند!

آتش‌سوزی کارخانه مونتاژ آیفون در هند، فعالیت‌ها را متوقف کرد

iOS 18 ظاهراً در اکثر مواقع نرخ رفرش آیفون‌های پرو را به 80 هرتز محدود می‌کند

ویدیویی جالب از افرادی که تازه به ماه رفتند!

استفاده از هوش مصنوعی نیاز به سواد دارد!

عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه نقطه عطفی در تاریخ سال‌های دفاع مقدس بود

نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی سازمان بازرسی کل کشور

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه

پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام مهندس سعید اوحدی در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله

«داشِ پادکست‌باز»؛ لقب عجیبی که مدیران TSMC به سم آلتمن، خالق ChatGPT دادند

طراحی قاب پشتی Oppo Find X8 لو رفت؛ مشابه وان پلاس