سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

یوبیسافت از عملکرد بازی XDefiant ناراضی است نکات خواندني

یوبیسافت از عملکرد بازی XDefiant ناراضی است
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومجی / به گفته مدیرعامل یوبیسافت، بازی XDefiant نه‌تنها به حل مشکلات یوبیسافت کمک نکرده بلکه به آن‌ها افزوده است.
ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت اخیرا تایید کرد که بازی XDefiant عملکردی پایین‌تر از انتظارات این استودیو از خود نشان داده و به مشکلات این شرکت افزوده است.
به گزارش رسانه Insider Gaming، در هفته‌ای که گذشت اخبار مربوط به مشکلات بازی ایکس‌دفیانت، دلیلی دیگر بر پیچیده‌تر شدن شرایط یوبیسافت در یکی از دشوارترین دوره‌های زمانی این شرکت شد. ابتدا اعلام شد که تاریخ عرضه بازی Assassin"s Creed: Shadows با تاخیر مواجه شده است و تا اوایل سال 2025 عرضه نمی‌شود. در ادامه نیز اعلامیه‌های دیگری از شرایط سخت این شرکت منتشر شد که شامل راه‌اندازی تحقیقات گسترده برای یافتن ریشه مشکلات به درخواست هیئت مدیره بود.
بخشی از این اعلامیه‌ها شامل برگزاری یک فراخوان تجاری بود که در آن ایو گیلمو به سوالات درباره این‌که چرا این شرکت انتظارات از میزان سود خود را در سه‌ماهه دوم، 30 درصد کاهش داده است، پاسخ داد. نیکولاس لنگلت از موسسه مالی BNP Paribas از گیلمو پرسید:«براساس راهنمای سه‌ماهه دوم که منتشر کردید، آیا فقط بازی Star Wars: Outlaws عملکرد بدی داشته یا بازی دیگری نیز پایین‌تر از سطح انتظارات عمل کرده است؟»
گیلمو در پاسخ به این سوال گفت:«این راهنما بیشتر نمایانگر این بود که بازی استار وارز اوت‌لاوز کمی کم‌تر از آن‌چه که انتظار داشتیم فروش داشته است. ما همچنین کمی از انتظاراتمان درباره بازی ایکس‌دفیانت نیز عقب هستیم اما جزئیات بیشتر درباره آن را تا پایان ماه اکتبر (اوایل آبان) به شما می‌دهیم. ایکس‌دفیانت هم با ابعاد کوچک‌تری باعث اتخاذ این تصمیم [کاهش 30 درصدی پیش‌بینی سود] شده است.»
 پوستر بازی Star Wars: Outlaws

سیاست و بازاریابی


نظرات گیلمو فاصله زیادی با گزارش فروش این شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال داشت که در آن گیلمو اعلام کرده بود:«بعد از یک شروع طوفانی، انتظار داریم که با سرعتی ثابت میزان مخاطبان خود را افزایش دهیم و یک برنامه انتشار محتوا برای هر سه‌ماهه تنظیم کنیم که به ما اجازه می‌دهد جایگاه این بازی را به مرور زمان مستحکم‌تر کنیم.»
ماه گذشته رسانه اینسایدر گیمینگ گزارش داده بود که بازی XDefiant اگر نتواند تا پایان فصل سوم خود شرایط را تغییر دهد، در معرض از دست دادن قسمت بزرگی از پشتیبانی مورد نیاز خود برای دوران پس از عرضه قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که این بازی حتی برای رسیدن به 20 هزار بازیکن هم‌زمان و افزایش هزینه بازیکنان در بازی نیز مشکل داشت، تعجب‌آور نیست که اگر شاهد این اتفاق در آینده نزدیک باشیم. این گزارش و همچنین صحبت‌هایی که در جامعه بازیکنان در جریان بود باعث شد تا این شرکت یک مطلب در وبسایت خود منتشر و اعلام کند:«این بازی قطعا نمی‌میرد».
رسانه اینسایدر گیمینگ متوجه شد که در ماه اوت (اوایل مرداد - اوایل شهریور)، تعداد بازیکنان فعال این بازی در هر 24 ساعت از 200 هزار نفر نیز کمتر شده است، اما به‌واسطه برنامه اهدای پاداش روزانه به بازیکنان، تا 40 درصد در این نرخ بهبود پیدا کرده است. با این‌که این آمار روی کاغذ مثبت به‌نظر می‌رسند اما چیزی که باعث می‌شود این بازی آن‌طور که وعده داده بود، از پشتیبانی مادام‌العمر بهره ببرد، این است که شاهد رشد هزینه کردن بازیکنان در بازی و افزایش تعامل مستمر آن‌ها باشیم. در زمان نگارش این مطلب، سازندگان بازی ایکس‌دفیانت همچنان امیدوار هستند که فصل سوم این بازی بتواند شروعی برای جذب مخاطبان و کیف پول آن‌ها باشد.
یکی از کارهای مثبت برای بازی XDefiant می‌تواند عرضه آن در پلتفرم استیم باشد. البته هنوز به‌طور قطع اعلام نشده است که این بازی به استیم می‌آید یا خیر؛ اما اعلامیه اخیر یوبیسافت درباره این‌که قرار است بازی‌های این شرکت از روز اول در استیم قرار بگیرد، احتمالا حاکی از آن است که درون تیم به این نتیجه رسیده‌اند. بنابراین امیدوار هستیم که بازی XDefiant به‌زودی راهی استیم شود.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/757195/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه

پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت سید حسن نصرالله

پیام مهندس سعید اوحدی در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله

«داشِ پادکست‌باز»؛ لقب عجیبی که مدیران TSMC به سم آلتمن، خالق ChatGPT دادند

طراحی قاب پشتی Oppo Find X8 لو رفت؛ مشابه وان پلاس

ساخت اندام‌های مصنوعی کوچک برای تست داروهای مبتنی بر زهر عنکبوت

تصاویر واقعی هواوی میت 70 پرو فاش شدند؛ پرچم‌دار پنج‌چشم چینی

شرکت‌های چینی برای تراشه‌های انویدیا هشدار گرفتند

معرفی تغییرات امنیتی برای ویندوز Recall؛ امکان حذف برنامه فراهم می‌شود

تایم لپس نفس گیر از پرواز ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز زمین

ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی تب S10 فاش شد؛ نمایش قابلیت‌ها

بریتانیا به تحقیقات درباره قرارداد 4 میلیارد دلاری آمازون و انتروپیک پایان داد

چالش‌های سند ملی هوش مصنوعی از «عدم شفافیت» تا «نگاشت نهایی»

دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده‌ای به جامعه ایثارگری داشته است

بنیاد شهید و امور ایثارگران حل و فصل اشتغال خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می‌داند

اینستاگرام، تلگرام و واتساپ بیشترین میزان استفاده را در میان کاربران ایرانی دارند

250 هزار شرکت اینماد دارند؛ رشد 74 درصدی تجارت الکترونیکی

متا به‌خاطر ذخیره‌سازی 600 میلیون رمز عبور در قالب متن ساده، 102 میلیون دلار جریمه شد

اعلام آماده باش وضعیت سایبری

مقایسه دو تلسکوپ هابل در مقابل جیمز وب

پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

سید مقاومت به یاران شهیدش پیوست