سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/739949/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حال سومین دریافت کننده پیوند کلیه خوک خوب است

چگونه در ChatGPT به سبک استودیو جیبلی عکس بسازیم؟

اپل به زلزله‌زدگان میانمار و تایلند کمک مالی می‌کند

طراحی مک‌بوک پرو در سال 2026 با سه تغییر مهم به‌طور کامل به‌روز می‌شود

دانشمندی که به هوش مصنوعی، خواندن و نوشتن دی‌ان‌ای آموخت

توسعه بازی The Elder Scrolls 6 هنوز وارد مرحله آلفا نشده است

آیفون 17 از فیلمبرداری 8K پشتیبانی خواهد کرد

سوغاتی‌های «جیمز وب» از فضا برای ما چه بوده است؟

بازی Split Fiction سه رکورد گینس ثبت کرد

تفاوت آمریکا و اروپا در حکمرانی هوش‌مصنوعی؛ شکاف دیجیتال عمیق‌ می‌شود

منظومه شمسی از چشم «کاوشگر خورشیدی پارکر»

موشک «اسپکتروم» در اولین پرتاب خود منفجر شد

آیا تغییرات آب‌وهوایی می‌توانند به نفع کشاورزی باشند؟

پنکه هوشمند و کم مصرف شیائومی با کنترل از طریق اپلیکیشن در راه است

ماد جدید Bloodborne بازی را اول شخص می‌کند

برای افرادی که زیاد از چت جی‌پی‌تی استفاده می‌کنند، اتفاق عجیبی می‌افتد

اچ‌پی لپ‌تاپ‌های ZBook Ultra 14 را معرفی کرد

ربات چرخدار و چهارپا جدید شرکت DEEP Robotics چین

تغییرات به سبک مایکروسافت؛ صفحه آبی مرگ (BSOD) ویندوز 11 سیاه شد!

دانشمندان با الهام از مغز انسان، هوش مصنوعی کم‌مصرف می‌سازند

هشدار؛ مراقب کلاهبرداری با عنوان «واریز فطریه» باشید

تصاویری واضح و زیبا از کره ماه

شبکه اجتماعی ایکس با قطعی گسترده مواجه شده است

نام رمزیِ اپل برای iOS 19 شایعه طراحی شیشه‌ای آن را تقویت می‌کند

چرا گردن زرافه ماده درازتر است و گردن زرافه نر، کلفت‌تر؟

اپل سال آینده با پروژه هوش مصنوعی Mulberry می‌خواهد نقش پزشک‌تان را بازی کند

اطلاعات بیش‌از 230 هزار مشتری بایننس و جمینای در دارک‌وب منتشر شد

دلیل وجود این خط‌های عجیب روی حوله‌ چیست؟

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مادر شهیدان طبری

رئیس هیئت‌مدیره سامسونگ با رئیس جمهور چین ملاقات کرد

اطلاعات جدیدی از Ghost of Yotei منتشر شد

چرا دختران نوجوان بیشتر افسرده می‌شوند

پیام تبریک تشکل‌های شاهد و ایثارگر به مناسبت عید سعید فطر

بازی Schedule I در استیم به بیش از 300 هزار پلیر همزمان دست یافت

تصاویر قاب محافظ گوشی سونی Xperia 1 VII فاش شد

تولید آیپد پرو M5 امسال آغاز می‌شود؛ گزارش بلومبرگ

زعفران ارگانیک؛ محصولی باکیفیت‌تر و دوستدار محیط زیست

اکثر بازیکنان هنوز بخش دوم Assassin’s Creed Shadows را به پایان نرسانده‌اند

این کشف دانشمندان ژاپنی، درک ما از جو زمین را تغییر خواهد داد !

سازنده بازی Myst از برنامه خود برای تعدیل نیرو خبر داد

اولین جزئیات درباره گلکسی واچ 8 سامسونگ فاش شد

عوامل تأثیرگذار بر وابستگی به اینترنت در نوجوانان

اجرای برنامه‌های تحولی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سال 1404

کمک هوش مصنوعی به مقابله با زوال عقل

الکسا تمام دستوراتی که به آن داده می‌شود را برای آمازون می‌فرستد

میزان فروش گلکسی S25 در ماه اول بیش از سه برابر سری گلکسی S24 بود

فرمولی ساده برای چک سلامت قلب با ساعت هوشمند

نقش اصحاب رسانه در بین جامعه ایثارگری برجسته است

گوشی تاشو وان‌پلاس اوپن با آپدیتی نرم‌افزاری قابلیت‌های جدیدی دریافت کرد

«ربات غلطان» سرطان را در اعماق بدن شناسایی می‌کند