مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با بیان این که باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم، گفت: در سال1401 تعداد 646 فقره درخواست در بستر سامانه تلفنی111 (سامد) مرتبط با این اداره کل بود که به صد درصد آن پاسخ داده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، جعفر کاشانی با اعلام این خبر اظهارکرد: بر اساس گزارش سامانه سامد این درخواست ها، به طور میانگین در مدت زمان حدود 4 و نیم روز توسط کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان مورد بررسی و پاسخگویی قرار گرفته است.
وی با اشاره به خدمات دستگاههای اجرایی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامانه سامد) تصریح کرد: از مواردی که در کارتابل این اداره کل قرار گرفته، بیشترین نامه های واصله (92درصد) ماهیت درخواست را دارد و مابقی با ماهیت شکایت، گزارش، انتقاد و ... است.
وی افزود: از تعداد درخواست های واصله، بیشترین درخواست به تعداد 297 فقره (46 درصد) مرتبط با اشتغال، 165 فقره( 26 درصد) درخواست مرتبط با رفاه اجتماعی و مابقی مرتبط با حوزه تعاون، روابط کار و سایر نامه ها بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان با اشاره به این که کل درخواست های واصله در این اداره کل صد درصد مورد بررسی و پاسخگویی در سامانه قرار گرفته است، از ایجاد چنین امکان خوبی برای مردم استان جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.
9 فروردین 1402 12:48
کد خبر : 303,508
کلیدواژه ها: درخواست,ارتباط مردم بادولت,سامد,سامانه111,کاشانی,سمنان
نظرات بینندگان
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/484674/