سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/739949/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راه اندازی غرفه نمایشگاهی تجهیزات پزشکی جانبازان توسط تشکل‌های ایثارگری

مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ فاش شد

ایلان ماسک برای راه‌اندازی استارلینک وارد اندونزی شد

دانشمندان بافت مغز انسان را منجمد، ذوب و احیا کردند بدون هیچ آسیبی

چرا «جمنای» نام هوش مصنوعی گوگل است؟

ریسک‌های هوش مصنوعی «بینگ» بلای جان مایکروسافت شد

اپل در سال 2023 از انتشار 1٫7 میلیون اپلیکیشن جلوگیری کرد

درمان بیماری‌های صعب‌العلاج از خاک فیلیپین و زامیبیا!

مشخصات و طراحی احتمالی موتورولا ریزر 50 و ریزر 50 اولترا افشا شد

دانشمندان بافت مغز انسان را منجمد، ذوب و احیا کردند، بدون هیچ آسیبی

هند برای دومین ماموریت مریخی خود آماده می‌شود

دیدار فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با دو خانواده شهید کرمانشاهی

عکس «تلسکوپ فضایی هابل» از طلوع یک ستاره شبیه به خورشید

شیائومی 15 اولترا احتمالاً با بزرگترین سنسور دوربین در گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد شد

نشست فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید کشور با خادمین شهدای کرمانشاه

شرکت گاز مازندران از سازمان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

اتحادیه اروپا درباره خطرات فیس بوک و اینستاگرام برای نوجوانان تحقیق می‌کند

بازی Ghost of Tsushima عرضه موفقی روی استیم داشته است

اولین عکس واقعی از آیفون 16 را ببینید

این بازی شوتر جدید یک مزیت مهم نسبت‌ به کالاف دیوتی دارد

گوشی مدیر عامل سامسونگ، طرفداران تعصبی را شرمنده می‌کند

ویدیو جعبه گشایی پوکو F6 پرو در آستانه رونمایی لو رفت

اندازه گیری سرعت نور با روش فیزو

اولین پرواز سرنشین‌دار «استارلاینر» تا 25 مه به تعویق افتاد

اولین نمایشگر 1000 هرتز 4K دنیا رونمایی شد

گزارش جدید Speedtest؛ سرعت اینترنت موبایل در ایران باز هم کاهش یافت

کنسول گیمینگ دستی AYANEO AIR 1S با تراشه Ryzen 7 8840U معرفی شد

این 9 اپلیکیشن محبوب آیفون، قاتل باتری گوشی شما هستند

تصویر شگفت انگیز جیمز وب از کهکشانِ Zwicky 18

سفر‌های گردشگری فضایی راه‌اندازی می‌شود

کالبدشکافی آیپد پرو M4 منتشر شد؛ نگاه نزدیک به طراحی نبوغ‌آمیز اپل

مشخصات ویوو پد 3 لو رفت؛ تبلت چینی با باتری غول‌پیکر

گوگل قابلیت‌های جدیدی برای مقابله با سرقت گوشی‌های اندرویدی معرفی کرد

خون دایناسورها در رگ‌های ما جریان دارد!

نشانه‌هایی از شیائومی 15 پرو در کد منبع HyperOS دیده شد

اپل برای عرضه ویژن پرو در بریتانیا، کانادا و کشورهای دیگر آماده می‌شود

آیا ممکن است ماه ناپدید شود؟ اگر ماه یک شب نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟

برگزاری جشن کرامت درجزیره کیش

شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند/ سالانه 800 هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می‌شود

باگ خطرناک اپل عکس‌های شما را به آیفون و آیپدی که فروخته‌اید، برمی‌گرداند!

2 تصویر خیره‌کننده از «ستون‌های آفرینش»

اندروید 15 شارژدهی گوشی‌ها را در حالت آماده‌به‌کار بهبود می‌دهد

قابلیت شبکه 5.5G با آپدیت نرم افزاری به این گوشی ها می‌آید

دیدار مدیرعامل بیمه دی با استاندار فارس

هوش مصنوعی طعنه و کنایه را تشخیص می‌دهد!

جانباز گرانقدر 70 درصد «باقری» به همرزمان شهیدش پیوست

پدر شهیدان والامقام «حسن ملائکه زاده» آسمانی شد

بررسی آخرین وضعیت ساماندهی گلزار شهدای ستارخان تبریز

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «حسن ملائکه‌زاده»

اپل احتمالا آیفون «فوق باریک» با طراحی جدید می‌سازد؛ حتی پیشرفته‌تر از پرو مکس